نور مخفی چگونه نوری است؟

در این مقاله می‌خوانیم که نور مخفی چیست؟ و چگونه اجرا می‌شود. همچنین مطالبی را در مورد مزایا و کاربردهای انجام این نوع نورپردازی در منازل و ساختمان‌ها ارائه می‌دهیم. علاوه بر این با روش محاسبه قیمت انجام این نور پردازی بیشتر آشنا می‌شویم.

نور مخفی زیرمجموعه‌ای از انجام نورپردازی در ساختمانها می‌باشد. به عبارت دیگر می‌توان گفت انجام این کار شاخه‌ای از نورپردازی است که با استفاده از لاینرهای نور مخفی انجام می‌شود. لذا منشأ نور در ساختمان پنهان است. اما بازتاب آن در سطح مختلف از جمله سقف و دیوارها مشاهده می‌شود.

استفاده از لاینرها، جذابیت و زیبایی دو چندانی در سقف و دیواها ایجاد کند. علاوه بر این یکی از مهمترین مزایای نور مخفی استفاده از آن داخل سقف کاذب، سازه‌های سقفی و دیوارهای ساختمان می‌باشد. همچنین بسیاری از افراد در گچبری‌های داخل سقف نیز از این نوع نورپردازی استفاده می‌کنند.

از آنجایی که نورپردازی منزل یکی از اصلی‌ترین مسائل به شمار می‌آید، استفاده از لاینرها می‌تواند کاربردهای بسیاری داشته باشد. همچنین می‌توان گفت افراد بهتر است برای نورپردازی منزل خود به میزان و نوع نورپردازی توجه بسیاری داشته باشند. چرا که می‌توانند با انتخاب بهترین نوع نورپردازی و استفاده از لاینرهای نور مخفی، دکوراسیون منزل خود را جذاب‌تر نشان دهند.

از مهمترین مزایای نور مخفی و جذابیت‌هایی که در منزل به وجود می‌‌آورد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. اگر لاینرهای نور در جای مناسب استفاده شوند، سبب ایجاد درخشش در منزل می‌شوند.
  2. استفاده صحیح از تجهیزات نور مخفی می‌‌تواند در ایجاد دکوراسیون زیبا و شیک نقش بسیاری داشته باشد.
  3. لابنرهای نور مخفی در ابعاد و طرح‌های متنوع می‌باشند. لذا افراد برای هر یک از بخش‌های مختلف منزل خود می‌توانند از مدل‌های مناسب آن استفاده کنند. یعنی آنها بهتر است برای سقف و دیوارها مدل مناسب آن را انتخاب کنند. همچنین برای استفاده از نور مخفی در کابینت‌ها از کارشناسان و متخصصین در این زمینه راهنمایی دریافت کنند.

 قیمت خرید نور مخفی

همان طور که می‌دانیم قیمت هر یک از این تجهیزات و وسایل با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. لذا قیمت نور مخفی با توجه به جنس، کیفیت، نوع نورپردازی، لاینرها محاسبه می شود. از طرف دیگر می‌توان گفت هر یک از گروه‌های تولیدی این لاینرهای نورمخفی، تعرفه‌های مختلفی دارند.

گروه آرتمیس از جمله گروه‌هایی است که با هدف رضایت مشتریان این محصولات و تجهیزات را تولید کرده است. همچنین هزینه و قیمت مقرون به صرفه ای را برای محصولات خود از جمله لاینرهای نور مخفی در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با مشاهده کلیه محصولات، لاینر نور مخفی مدنظرتان را انتخاب و جهت سفارش با کارشناسان ما در تماس باشید.