پروفیل کنج استیل توکار

<< return to catalog

نوار كنج استيل ٣٠٤ نگير توكار در ابعاد و رنگ‌هاي مختلفی ساخته شوند که این کار باعث می‌شود تا کاربرد آنها در قسمت‌های مختلف ساختمان سازی افزایش یابد.
نوارهای کنج استیل ٣٠٤ توكار را می‌توان به طرح‌هاي خش دار و براق با توجه به هماهنگی آن با پروژه‌ای که انجام می‌دهیم، در آورد؛ که این کار می‌تواند سبب ایجاد ظاهری زیبا در آن شود.

رنگ‌بندي استيل ٣٠٤: طلايي، نقره اي، شامپايني، رزگلد، دودي، مشكي

ویژگی‌های محصول
کد محصول:
نوار کنج استیل 304 توکار
جنس محصول:
استيل ٣٠٤ نگير ضد زنگ
طول هر شاخه:
٢/٤٠
تعداد در هر بسته:
-

نوار کنج توکار یکی از قطعات و مصالح ساختمانی پر کاربرد است. همچنین معماران و کسانی که در صنایع ساختمانی فعالیت می‌کنند، از آن استفاده می‌کنند به عبارت دیگر، آنها بعد از انجام کاشی کاری و یا چسباندن سرامیک ساختمان‌ها از این نوار استفاده می‌کنند.
این نوارها امروزه به عنوان محبوب‌ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ چرا که علاوه بر ایجاد جذابیت و زیبایی، باعث افزایش استحکام و مقاومت کاشی و سرامیک ها می‌شوند. علاوه بر این، نوار کنج توکار می‌تواند مزایا و کاربردهای پروفیل را افزایش دهد؛ چرا که از لبه‌های تیز محافظت و جلوگیری می‌کنند. همچنین باعث افزایش مقاومت محصولات هنگام ضربه و آسیب می‌شوند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و کاربردهای نوار کنج توکار این است که معماران، داخل کار از آنها استفاده می‌کنند. یعنی بعد از انجام کاشی کاری و چسباندن سرامیک های ساختمان، از آن داخل کار استفاده می‌کنند تا میزان مقاومت محصولات افزایش پیدا کند. علاوه بر این از دیگر مزایا و ویژگی‌های نوار کنج می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر سایش خوردگی و زنگ زدگی را دارد.
  • این محصول با استفاده از مواد اولیه بسیار خوب و مرغوب از دیگر ویژگی آن است. لذا کیفیت و جنس آنها بسیار مناسب و مفید می‌باشد.
  • به دلیل استفاده از مواد اولیه و متریال‌های مناسب و با کیفیت، طول عمر این نوارها بسیار بالا است.
  • این محصول در ابعاد، انواع و رنگ‌های متنوع طراحی و تولید شده‌اند.

قیمت و روش خرید نوار های کنج توکار

قیمت محصولات نوار کنج توکار بر اساس عوامل مختلفی از جمله جنس، رنگ، کیفیت و….. محاسبه می‌شود.
کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید و بعد از انتخاب محصول سفارش خود را انجام دهید تا در کوتاه ‌ترین زمان ممکن محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

ویژگی‌های محصول
کد محصول:
نوار کنج استیل 304 توکار
جنس محصول:
استيل ٣٠٤ نگير ضد زنگ
طول هر شاخه:
٢/٤٠
تعداد در هر بسته:
-